11.3.12

And on and on it goes

Jag skrev nyss ett långt inlägg men då min bloggapp bestämde sig för att börja hacka precis när jag skulle posta det så det blev det inget med.
Jag har i alla fall inte hållit mitt ord vet jag, jag har funnit större intresse i att läsa om era liv där ute än att skriva om mitt kanske.

En liten inblick i hur mitt livsläge ser ut i dagsläget:
Jag "står mellan två jobb" som det så fint kallas. Tar småarbeten för att dryga ut kassan och försöker att åtminstone till en viss del njuta av ledigheten. Tristessen som infinner sig med jämna mellanrum är dock inte den goaste, jag tror ibland att den verkligen ska driva mig till vansinne.
Förutom min sysselsättning har jag fått kämpa på mot överdrivet många förkylningar och andra virus under det senaste halvåret (?).
Är superförkyld idag men hoppas på att nya nässprayen ska rädda mitt huvud från att explodera och låta mig få en god natts sömn.
Behöver nämligen all energi jag kan få till imorgon då jobbintervju och ölkväll väntar. Det blir nice!

















BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar