11.10.11

Homecoming

Har varit hos underbara Carro och myst med hennes lilla docka i några dagar nu. Igår hade vi en heldag för shopping och timmarna bara flög iväg, det var längesedan jag kunde känna mig så i nuet och stänga bort alla bekymmer och oroliga tankar som jag vanligen omger mig utav.
Köpte 2 tröjor, vilket jag verkligen behöver nu inför denna kalla tid som väntar oss, 2 nagellack, en liten sminkväska (vilket jag också behövde eftersom jag slängde den jag hade då den kändes alldeles för smutsig för att bara ta sig ett dopp i tvättmaskinen). '
Slänger kanske in bild imorgon men nu är jag faktiskt för trött för att fixa bilder och greja. Jag har, efter att ha åkt buss och tåg i en evighet för att komma tillbaka till Göteborg, varit på en teaterföreställning där man fick läsa sig igenom åtminsone halva pjäsen eftersom den var på hälften svenska, hälften swahiliska. Trött i huvudet vill jag påstå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar