20.10.11

I just love being a girl.

Det hör till min kafferutin här hemma att ha i kanel i mitt kaffe. Var i min egna värld och höll nyss på att hälla kanel istället för kaffepulver i bryggfiltret, undrar hur det hade blivit haha.
Har förövrigt haft en riktig mysmorgon, vaknade i min egen takt och har sedan dess haft ansiktmask på, färgat ögonbryn- och fransar och målat ett nytt lager nagellack. Målade över det som var från tidigare vilket var slitet så nu är det svagare där det varit avskavt/utväxt. Kanske inte vad en manikyrist skulle gilla men på något sätt gör jag det.
Känner mig på bra humör och i stort sätt frisk så jag tror att dagen kommer gå rätt bra med jobb och vad som nu ska göras, hoppas det.

Köpte denna fina kalendern på Bokia igår. Behöver inte en så stor som den förra, som var i A4 format, men behöver ändå kunna se över veckorna. Den här har en hel vecka på ett uppslag och en liten rad för varje tid 08-18 varje dag, superduper.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar